سیستم شکایات مردمی

 

شرح :

این سیستم به صورت anonymose (بدون لاگین به سیستم ) شکایات مردمی را دریافت ، سپس مطابق گردش کار تعریف شده به کارتابل مسئول مربوطه وارد می شود و پس از اعلام نظر کارشناس نتیجه اطلاع کاربر رسیده و فرآیند پایان می یابد

وظایف سیستم :

  • دریافت شکایت از متقاضی
  • اعلام کد رهگیری به متقاضی
  • ارسال شکایت به استان مربوطه
  • اطلاع رسانی به متقاضی از طریق ایمیل
  • امکان مشاهده وضعیت شکایت از طریق صفحه رهگیری

فرآیند گردش کار :

نرم افزار مدیریت فرایند

تعدادی از فرمهای سیستم

سامانه فرایند ساز
نرم افزار فرایند سا

بخشی از چارت سازمانی

نرم افزار جریان

توضیحات این سیستم در حال حاضر فعال است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *